Vi fällde en tår..

2009-03-23 @ 12:38:00
Igår var vi hemma hos Älsklingens föräldrar i bjuv och åt god mat och umgicks. Jag tycker söndagar är perfekta att åka iväg på middag så...söndagar är ändå så tråkiga och rastlösa om man inte jobbar såklart. Efter det så kom vi hem och såg två komedier. Den ena kommer jag inte ihåg vad den heter men det var med The Rock, bra och rolig. Den andra hette Marley och jag. Så sööt vovve i den filmen, men helt galen haha. Måste bara säga att det var den sorligaste filmen jag sett på länge, fast den var så rolig...helt plötsligt ligger både jag och Mikael och gråter i soffan...så gulliga vi e :) Haha...Båda två älskar hundar och är känsliga...men det var skönt iaf :) Få ut lite vätska från ögonen..
Föressten vi har fått upp vårt fina bord i matsalen nu....GUD SÅ LÄCKERT DET ÄR :)

I morse var jag och tränade samt köpte massa frukt och grönsaker, snart sak ajg iväg till ikea med Oufki sen ska jag hem och städa samt laga middag till min man så den är färdig när han kommer hem för han brukar oftast vara så hungrig då. Ska även kolla tvätttid o lite sånt.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi love you...


Marley & Me.... SE DEN!! Men var beredd på att tårarna kommer rinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback