Tjenamoss!

2009-03-30 @ 09:34:47
Helgen har varit lugn. Varit hos brossan och ätit god mat och umgåtts. Även varit och handlat lite på Ikea och lite sånt. Fick mina skor igår från Nelly, väntar bara på ett paket från H&M med ;) Idag ska vi iväg och hämta målarfärg så vi kan börja måla här inne :) WIII...
I morse kvart i 8 var jag ute och gick i en timme. SÅ SKÖNT....ville inte sluta gå heller. Måste ta och städa lite nu, ska även kolla lite bilar med, älskling och jag vill köpa ny, gemensam bil.

ADIOS!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael
Älskar dig mammi..



Jag och Rocky. Rocky ska säljas och det gillar jag inte :/



Dessa fyra skönheterna fick jag hem i fredes :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback