The sun is shining!

2009-03-17 @ 10:50:26
Visst är  det underbart! Fast det blåser lite för mycket för mig tycker jag :) Igår var jag som sagt ute på en LÅÅNG powerwalk, ville bara gå och gå o gå....så gick ända bort till min kära mamma och hälsade på henne, mysigt...Efter det träffadde jag min favorittjej, Sabbioufki...vi gick och kollade i affärer...jag köpte mig löshår, har ju gått och funderat länge på om jag ska göra extansions eller inte, men vet om att jag komemr tröttna på att känna det i håret hela tiden, plus att jag e rädd för att mitt hår ska bli tunnare efteråt. Så det blev löshår med clips, skönt, kan man bara ta av och på det när man känner för det. Köpte även lite annat.
Idag gick jag upp som vanligt med mitt hjärta, halv 8 kom två killar som skulle byta ut vår spisfläkt eftersom den var från stenåldern plus för att den fungerade inte..så nu har vi en ny fin fläkt. Har varit och tränat också, skönt när man gör det tidigt på morgonen, har man det gjort! Halv 12 ska jag på ansiktsbehandling, ska bli sååå skönt. Blir nog en träff med Oufki sen med. Ha en trevlig och härlig dag!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback