Söndag!

2009-03-22 @ 11:08:16
I helgen har jag bara tagit det lugnt. Igår jobbade jag till kl ett sen efter det så kom jag hem och började städa lite sen var det rfaka vägen till affären för lite storhandling. Så nu är kyl och frys full igen. Härligt. Kollade på massa filmer igår. Skulle egentligen till Martin en sväng som skulle ha examensfest i någon lokal men mådde inte alls bra i halsen. Får träffas en annan dag och gratta dig rainbow! Hoppas du hade en trevlig kväll iaf. Igäår blev det riktigt god mat. Entrecote med keso, creme fraiche och champinjoner för min del och älskling fick kryddade klyftpotatis och bearnaise sås. Jag var riktigt duktig igår..älskling åt chips med riktigt god dip, medan jag åt gurka och morötter med dip så gott, fast inte godare än chips haha. Efteråt somnade jag på soffan eftersom jag hade så ont i min hals. Idag blir det middag i bjuv sen myspys söndag.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mammi...


Jag i prag dec 08 med älskling. Kolla vilket sagoslott bakom..helt underbar stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback