Otrolig smärta...

2009-03-12 @ 09:02:00

dumma rygg, har så fruktansvärt ont i den. Tror jag får ta och besöka någon läkare om det inte blir bättre. Kan knappt sitta, inget känns bekvämt. Vår lägenhet börjar likna ett HEM nu, ÄNTLIGEN. Snart är alla lådor tömda likaså säckarna. Men det har ju verkligen tagit sin tid. Saken är den att man inte vet VART man ska ställa allt osv. Nu vill vi ju även måla om i alla rum, dock erbjuder Beckers inga JÄTTEroliga färger. Men man får ta det man får ta helt enkelt. Förrigår köpte vi ett jättefint vitrinskåp till matsalen, placerat tre spottar och nu ska fina glas in där. Köpte en kontorstol till mig, ( notera att min har varit med i flera år, rasade nästan ) sen blev det en hatthylla och en byrå till hallen. Köpte även lite annat smått!
I helgen blir det bara JOBB JOBB JOBB, usch...hatar dom helgerna när man jobbar cptider. Vill ju bara vara hemma med min sjukling till älskling och pyssla om honom . Bara han inte har smittat mig, känner mig lite konstig i halsen. Pallar inte det....
Förra helgen var vi hos brossan, åt pizza, sjöng singstar och spelade guitar Hero, vilket resulterade i att vi också köpte hem det, riktigt kul. Så det ska nog komma idag faktiskt. :) Gissa vad vi ska göra ikväll då ;)



Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mamma...


Såhär såg det ut första kvällen när vi flyttade in, detta är stora rummet, såg ut så här i alla rum typ. Haha


Jag och Kimi förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback