Not again?

2009-03-13 @ 10:36:55
Haha, kollade i kalenderna för en stund sen, Fredagen den 13:e igen? Ajaj, låter inte spännande. Men det ska inte förstöra min fredag :) Igår var jag lite här och där, vill så gärna hitta en skänk till matsalen. Åkte till bjuv och sen efter det blev det en sväng inom Ekeby möbelaffär. Hittade en fin skänk där. Får se om man köper hem den. Efter det var ja inne på Ikea och hämtade resterande delar till hatthyllan som saknades. Hämtade även ut Guitar hero igår med. Blev lite spel med älsklingen på kvällen innan vi la oss. Haha så kul det är alltså.

Imorgon får man skynda sig hem till Melodifestivalen. Har två stycken favoriter och en 0 poängare. Haha
Mina favoriter är Måns och Malena. Jag hoppas verkligen någon av dem kammar hem detta. Min 0 poängare går till ingen mindre än Carolina Af Ugglas som rent ut sagt SUGER. Jag tror många av er som läser hller med mig om detta. Hon är ju inte bra för fem öre. Ska bli spännande imorgon :)

Nu ska jag fortsätta hålla på här i lägenheten. Fan måste bli klara snart. :) Inte mycket kvar nu ! Sen vill man bara få rätt på allt med och köpa till saker.

Kärlek till Familj, Vänner & Mikael <3
Mammi love you



By the way. Har ni sett AMY nu. Hon ser riktigt fräsch ut nuförtiden. Hoppas hon är på rätt väg nu.





Jämfört med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback