Malena ERNMAN!!!!!!

2009-03-16 @ 09:14:00
Helgen har jag spenderat på mitt jobb...usch. Men har även hunnit mysa med mitt hjärta. I lördags var det melodifestivalen och när jag kom hem stod tacos på bordet. Sen massa annat gott.. det var en bra final detta året. Många favoriter förutom Caroline haha. Men min stora favorit var ju MALENA SOM TOG HEM ALLT! SÅ HÄRLIGT! Jag hade inte brytt mig om Måns hade vunnit heller för hans låt var riktigt bra och hans uppträdande var mest underhållande. E.M.Ds låt var ju bra men inte en chans att man hade tagit dem till Moskva, skämmas eller vad? Tre killar med kostymer?  Nej tack! Gud vad man satt och hoppade i soffan under poängutdelningen...det mest spännande var ju när de tv å sista stora poängen från folket skulle delas ut..Haha... Men vår operadrottning tog hem det...SÅ GÖTT satt och skrek i soffan av lycka, medan min älskling satt och log mot mig! Hahahaha.... fick som jag ville detta året iaf. Rätt låt vann. Ska bli härligt att få in opera i Melodifestivalen, så många länder som skiter totalt i schlagerlåtar nu, kör sitt eget race, då ska fan Sverige också göra det, hon är dessutom känd. GO MALENA OCH SWEDEN!
Idag börjar jag med Nutrilett, usch kommer vara jobbigt i början, men när man väl druckit det några gånger så vänjer man sig. Ska ut och gå en lång powerwalk nu. Ha det så bra alla.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mammi

Ryser när jag hör den :)

Kommentarer

Postat av: Baybare

Sverige kommer aldrig komma långt med den låten. Ingen av dom låtarna som var med från första början detta året hade gjort något bra i Moskva..

2009-03-16 @ 10:02:54
URL: http://baybare.blogg.se/

Postat av: Sanny

Jodå, det fanns några, jag kan säga att Måns och alla dom schalger låtarna hade inte kommit långt för det är inte schalger låtar som vinner nuförtiden. Jag tror på denna låten..något udda som aldrig funnits med i melodifestivalen! :)

2009-03-16 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback