I´m a survivor!!!

2009-03-20 @ 08:13:24
Sätter på din gata, och Survivor med Destiny´s child sätts igång. Härlig låt nu under morgonkvisten. :)
Var riktigt trött idag när jag vaknade, blev attackerad av Mikael. Igår så var Mikael sån riktigt övertrött så han låg och dumma sig i sängen innan vi skulle sova haha, tänkte liksom "kan han inte vara tyst någon gång" samtidigt som jag inte kunde låta bli att skratta...sen bara blev det helt tyst, och poff, Mikael har somnat? Jag vill också kunna somna så fort..låg man där helt pigg kändes det som haha....under den tiden ville jag bara att han skulle vakna upp igen och få mig att skratta en liten stund till, så tråkigt och bara ligga och kolla upp i taket, och LYSSNA på när personen bredvid ligger och sover djupt haha... bjöd på den igår iaf !
Igår var ju jag och Oufki ute på promenad, herregud så skönt väder det var. Vi gick upp till Maxi, köpte lite frukt och så, sen satte vi oss på en trappa och SOLADE!! SÅ skönt var det. Hem en runda till mig efter det och visade lägenheten, Sabbi tyckte den var jättefin. Hehe kan man tycka något annat om den ? :) Kommer ju bli ÄNNU finare när man fått rätt på allt. Sen fick jag se hennes lägenhet som jag inte sett än...skam..men den var jättefin den med....fixade till mitt löshår..så skönt det var att ha långt hår igen hehe..sen fick jag springa hem och börja på maten till älsklingen....blev riktigt gott, kycklingtärningar med krydda på och sån bred pasta med lite olja i och pesto på det, gud vad gott! Fick smaka lite sen ville jag äta allt! Längtar bara tills jag sak få börja äta igen! Redan trött på nutrilettskiten.
Oj, långt inlägg idag igen haha...dax att äta frukost och sen ska jag och Sabbi ut och gå igen...idag ska jag nog träffa Emelie en stund. Sen ikväll ska jag och älskling mysa framför tvn med rolig film och lite morötter för min del och nötter till honom...VISST ÄR DET ORÄTTVIST! Båda ska jobba imorgon så det blir lugnt idag.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mammi....


Bilder från igår... snygg min jag gör här då?






Love you oufki....evig vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback