Helt plötsligt....

2009-03-24 @ 14:10:31

Kom det snö från himlen? Haha Sjukt eller vad? Våren skulle ju vara på väg men ikke..
Varoch tränade imorse, riktigt skönt att träna på morgonen, har man det gjort. Var även iväg och planterade lite påskliljor hos mammi, tyvärr så tillät inte blåsten att jag skulle få tända ett ljus idag. Blåser riktigt mycket och är kallt...usch... men solen lyser iaf och det är skönt. Just nu har jag bäddat rent i sängen och håller på att tvätta. Ikväll ska jag och Oufki laga mat och kolla film och mysa, min älskling ska till bjuv efter jobb och spela badmington med hans storebror. Igår var jag och Sabbi på Ikea och Flowerteam och fyndade lite..mest Oufki haha. Så är det alltid när jag kör och bestämmer mig för att handla, hittar inget. Vi ska försöka få målarfärg nu i veckan, vi ska bara bestämma oss för kök och sovrum också, dom andra rummen är färdiga...sen är det bara till att börja måla så man kan börja sätta upp saker och så....

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael<3
Mammi



Vi ska nog göra kycklingsallad idag :) Och det är ju gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback