Hell Yeaaah!

2009-03-18 @ 20:55:40
Idag fick jag två praktikplatser..sjukt hur det kan vända, nu blir det två flugor i en smäll! För jag har nämligen tackat ja till båda. Wihoo !
Idag har jag och baby kollat lite färger till rummen, haha vi är ju inte alls överens med vissa färger. Haha.
Har så ont i benen nu, stått upp nästan hela dagen. Plus att mitt tålamod är inte det bästa nu, blir sur för minsta lilla, och det är inte för att jag är en jävla satmara hehe, utan för att jag går på nutrilett. Kan bli lite tjurig då när man inte får äta det man vill äta. Jag ska fan hålla ut alltså.
Hittade jättemånga par skor idag, haha men vill avvakta lite till. Har sett en hel del på internet med som jag vill köpa hem. Imorgon bitti ska jag och Sabbioufki ut på en morgonpromenad. Underbart.

Nu ska jag hoppa ner i soffan och kolla lite tv. Sov gott sen när det är dags.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mammi...


Dessa har jag beställt hem från Nelly.com visst är dom fina?

Kommentarer

Postat av: Baybare

Haha nej jag driver inte med dig. Jag har den här hemma nu. Sjukt god faktist. Godare än chocklad iaf.

2009-03-18 @ 22:04:04
URL: http://baybare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback