Härliga morgon

2009-03-19 @ 08:40:20
Baby har gått till jobb...jag sitter och väntar på att Sabbioufki ska vakna, tänkte messa henne nu. Perfekt väder att promenixa i :) Håller på o leta efter en bra anledning till varför man fjällar så mycket utomlands. Min hud är ju heeeelt störd när jag solar, börjar fjälla för minsta lilla, kanske finns en bra anledning? Så jag kan ändra på det. För det är ju inte alls kul.
Hade lite konstiga drömmar inatt, men inget nytt direkt haha, kan säga att det går inte en natt utan att jag drömmer något riktigt wierd.
Idag blir det lite nätshopping..känner för det. Ska fortsätta röja här med, ikväll ska vi äntligen ner i källaren och dumpa allt vi inte behöver ha här uppe. Hatar att gå ner i den källaren, inte fräscht direkt. 
Jag och älskling har diskuterat lite hur vi ska lägga upp semester och så, eftersom vi fortfarande har en del som ska köpas till lägenheten och så (den ligger ju som nr 1 på listan), och vi vill åka lite längre, så har vi bestämt att ta bort sommarresa och åka till Polen som vi sagt innan, till nyår. Och redan nu börja spara  till en thailandresa i januari - februari. Jag vill ju hellre åka till Mexico eller Brasilien, men Thailand har ändå lockat många år nu så det hade ju bara varit lite synd att inte sätta sig på flyget dit :) Det ända som är tråkiga är ju att det är så många turister där, hade velat åka till ett land som ännu inte är så populärt..typ Vietnamn eller ngt hehe.


Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi



Vietnam, så mysigt. änk att få snorkla i det vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback