God Morgon

2009-03-10 @ 09:03:57
Vaknade vid 07.30 idag, älskling brukar gå upp vid den tiden, och det är ändå så pass ljust ute så jag pallar inte sova längre. Vill bara få i ordning här hemma..igår gick jag på det stora berget som bestod av massa disk. Herregud hahaha.  Dessutom ett stort berg med tvätt. Sen bakade jag en fransk kladdekaka som satt gott i magen. Lagade även fläskfilé inrullat i bacon, pommes till det och sås. Det var gott. Idag börjar jag med min bantningskur till sommaren :) Har ju lagt på mig en del, vill få bort dessa förhållande - extrakilona som lagt sig på mig. Börjar med en intensiv kur av Nutrilett, som för övrigt smakar HEMSKT. Kommer ihåg när jag drack sånt sist, det var en plåga i början men sen lärde man sig att dricka det. Med andra ord så ska man komma förbi den fasen först :)
Hoppas på att få en praktik plats snart, får spel här hemma, känner bara att jag vill hitta något nytt nu. I början kunde man känna en lättnad eftersom man redan hade mycket att göra hemma. Nu vill jag bara skaffa en ny plats så jag kommer ut igen och träffar folk. :)

Har riktigt ont i min rygg..sitter inte bekvämt hur jag än vrider och vänder mig. Riktigt störigt..

Nä, dax för lite frukost nu, sen ska jag sätta igång med städningen igen. Måste tömma alla lådor. Får panik annars. Ha det så bra alla :)

Kärlek till Familj, Vänner & Mikael <3
Mamma älskar dig min kämpe, varje dag utan dig i livet gör mig svagare, men varje dag med dig i hjärtat ger mig viljan att kämpa emot alla motgångar i livet! Längtar tills vi ses igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback