2,5 kilo!!!

2009-03-18 @ 09:15:51

God morgon!!
Idag fick jag och älskling mystid tillsammans innan han skulle till jobb, började lite senare, härligt, precis som på en helg, när inte jag jobbar såklart. Ställde mig på vågen idag 2,5 kilo bort. GO NUTRILETT Hahaha börjar känna mig bättre redan. När jag träffade Mikael så vägde jag 58. Nu ska jag ner till 55 eftersom när man går på sånt här, så är risken att man går upp iaf en 2 kilo efteråt. Ska ju inte börja äta fet mat så direkt igen...unna sig kan man alltid göra men ska börja med att köra GI i början och träna. Sen läga på lite fullkornskolhydrater osv. Man får ju börja så smått.
Idag medan älskling jobbar ska jag passa på o diska, tvätta och lite så. Men nu ska jag snart gå upp till maxi ( JA GÅ) haha älskar gå långa runder, skulle bara haft en vovve nu med...det kommer som sagt senare i framtiden när man har tid. Ska iaf gå upp dit och köpa fler nutrilettbars som jag äter till middag! Vill inte träna på gymmet idag för kände mig konstig i halsen i morse, tror det börjar sätta sig på mig nu...
Hittat riktigt många skor jag vill köpa nu, blir galen...är en riktig shoholic hahah..
Har fortfarande itne fått någon annan praktikplats, så jag går bara hemma och ugglar. RIKTIGT tråkigt...för jag är inte den personen som vill vara hemma...måste göra något hela tiden. Därför städar jag istället haha..

Ha det så bra alla!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi....

Jag i november 2008..... 58 kilo!!! Kommer snart ikapp :)


Kommentarer

Postat av: Baybare

Haha Go Sanny.. Jag ska fan traska ner till Maxi och köpa sånt pulver. Blir Päronsmak. Låter gott. =)

2009-03-18 @ 10:47:21
URL: http://baybare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback