When it´s going down...

2009-06-05 @ 13:09:09
Mår inte bra, psykiskt. Något som klämmer i hjärnan och hjärtat på mig hela tiden. Jag vill bara gräva ner mig och stanna där i några dagar? Veckor? Månader? Det är något som fattas i mitt liv, Jag har hamnat på ett ställe där jag inte trodde jag skulle hamna på för några år sedan. Ångesten inom mig fräter. Mitt liv känns så hårt nu. Finns människor jag saknar, saker jag vill göra, saker jag vill se, men det känns som mitt liv bara står still.
Efter gymnasiet så har det mesta gått åt fel håll för mig, fast jag haft ljusa stunder så känns det jävligt jobbigt i övrigt. Det var så mycket jag ville göra efter gymnasiet, så mycket jag ville uppleva, jobb som jag drömde om. Jag siktade verkligen högt och var bestämd, idag är jag bara förvirrad över allt. Känner mig svag och vet inte vart jag vill ta vägen. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort det, för att göra om allt efter gymnasiet. Då hade jag förmodligen inte bott i Helsingborg, kanske inte ens i Sverige.  Men det var den tiden det, som jag inte tog vara på. Jag är så trött på allt..antar att jag är inne i en mycket jobbig period nu där jag bara tänker negativt hela tiden. Blir säkert bättre snart. Jag har haft många jobbiga och tuffa perioder som jag har tagit mig igenom, då ska jag klara detta med.
Tänker inte blogga på några dagar, behöver vara för mig själv och tänka.

Ta hand om er

// Sanny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback