Tråkigt.

2009-06-10 @ 12:54:55
Mår mycket dåligt idag, fysiskt.. vet fan inte vad som har hänt men hela min rygg gör så ont, plus att när jag vaknade så hade jag så ont i huvudet att jag inte ens kunde hålla ögonen öppna. Nu har jag iaf tagit panodil och känner mig lite bättre, men känner fortfarande av smärtan. Mår också jätteilla har inte ätit ngt idag än, skulle dricka lite vatten innan men då ville det bara upp mig. Så nej tack, avvaktar tills jag mår lite bättre. Jag skulle jobbat idag, men blir inte jobb, jag skulle tränat idag, men bliringen träning, jag skulle fikat med Ballemalle idag, men blev inget med det. :(
Tråkgit när man blir sjuk faktiskt. Hoppas det går över snart.
Igår var tränade jag, sen blev det en runda till ängelholm, sedan hem till min pappa som jag saknade. Åt middag med honom och snackade ett bra tag, sen blev det familia för att hitta present till Älskling som fyller år på söndag. Kommer bli en livad helg. Lördag ska Helena ha 50 års fest, sen på söndagen är det Mikael som fyller år plus mammas dödsdag.
Nu i helgen jobbade jag för fullt , hade min storhelg så bidde typ på hamilton. Och i måndes jobbade ajg typ hela dagen då med. No life :)

Nu ska jag spela lite Sims, haha helt inne i det. Spelade 3 timmar igår, så skulle rullade Mikael över till mig för att ge mig en kram och poff, så slocknade datorn och inget blev sparat... HAhaha jaja får ta igen det.


Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Love you mami


Detta fick jag av Mikael i Fredes, gulligt :)


Frosties fjälla, Tessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback