Soligt!

2009-06-29 @ 12:02:29
Älskar när solen lyser. riktigt underbart. Fast idag är det moln på himlen med. Kan dock vara skönt. helgen har varit helt underbar. Har myst mycket med älskling. I fredes solade jag och Sabbibabi i parken, sedan blev det en runda in på Gina tricot, sen blev det bänken bredvid och en glass och massa sol. Brände oss riktigt mycket. På kvällen blev det bio med Älskling. Såg Transformers 2. Riktigt jävla bra! Rekommenderas starkt! Lördagen jobbade jag till 15 sen gick jag och älskling till Haket och åt riktigt god mat och mös till film på kvällen med Jordgubbar. Söndagen åkte vi ut till bjuv tidigt, hem till Mikaels föräldrar där vi alla låg ute i trädgården och stekte ;) Ritkigt varmt var det och riktigt gott med Melon, jordgubbar och ett glas vitt vin med färska jordgubbar i. Looove it. Sen blev det grillmat. JAM!! På kvällen blev det gotte och två filmer med massa bränd hud. Perfekt Söndag med andra ord!
Idag har jag tränat bort lite fläsk! Har gottat mig för mycket de senaste dagarna och fläsket har satt sig på lite ställen. Men det ska BOOORT nu. Im fit for fight! Skulle egentligen ner och solat i parken med Sabbi men tycker det är för mulet så blir en trip till Väla efter lite städning här hemma, sen ska jag få med baby till stranden och gå en runda där som vi gjort ett antal gånger nu. Älskar dig min prins!

Älskar min Oufki med, bästa vänner och inget eller ingen kan någonsin komma mellan oss två! Det finns ingen vänskap som är starkare!  <3

Bal 2006


Fest 2008 - Likadan Outfit! OUFKISARNA <3


Jag och Kimi, haha Kimi ser riktigt trött ut! Helenas f - fest 13 juni


Jag ligger och solar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback