Ryggont!

2009-06-11 @ 11:43:38
Har fortfarande kraftig smärta i ryggen, känner mig som en 80 åring. Igår blev jag soffliggandes och kollade film och gick på smärtstillande. Fick en feber på 38.3 igår och trodde jag skulle dö av värme. ibland var jag riktigt varm, sen när jag tog bort filtarna så började jag frysa direkt och fick en kraftig frossa fast jag var varm igen. Tur att jag fick bra Panodil av pappa. Han ringde mig säkert 5 gånger igår för att kolla hur det var och påminna mig att ta tabletter. Idag har jag bara ont i ryggen och ömmningar samt lite illamående.
Ska fixa till mig nu, fast jag itne har någon lust att röra mig för det gör så jävla ont så har jag saker jag MÅSTE fixa idag. Ska besiktiga min lägenhet nu 13.15, den ska ju läggas ut på Akelius Hemsida. ( Den gamla lägeneten jag hade innan, 2:an) Sen måste jag till banken och sedan mot väla för att köpa present till både älskling och Helena. Har inte hunnit det än.. hoppas det går fort iaf, får ta smärtstillande så jag inte tuppar av av all smärta. I värsta fall om det inte försvinner så får jag besöka en sjukgymnast.
Fick mina älskade skattepengar, och de går direkt till Thailandresan. :)

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback