Pisseväder!

2009-06-12 @ 09:18:33

Vaknde i morse och hörde hur regnet piskade mot fönstrena. Jag är så glad över att det inte är jag som tar studenten idag, för jag hade inte velat vara ute i detta vädret. Har satt mig här med en filt och myser med lite varmt te!
Ringde precis min vårdcentral. dom tycker jag ska avvakta tills måndag. Så jag får väll sitta och kallsvettas och ha ont i ryggen några dagar till. Igår var jag på Väla för att köpa presenter, riktigt mycket folk och jag började svettas som en gris. Allt gick i slowmotion och jag tänkte bara - SÅ länge jag FÅR ALLT köpt och kommer ut härifrån. Trodde jag skulle ramla.
Nu är presenterna fixade iaf. Ska försöka jobba idag faktiskt.  Blir bara att sitta i kassan ändå. Hoppas det går bra. Imorgon får jag nog hoppa jobbet..ska nämligen vara i Mjölken och kan inte lyfta.
Jag hoppas iaf ni har det bättre än mig.. hehe.

Längtar tills imorgon..massa god smörgåstårta, god tårta och annat gott...söndag tårta..JAMMIE haha! :)

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Love you mami



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback