Min ängel, Min älskling!

2009-06-14 @ 12:14:42
Idag är det både en jobbig och en härlig dag!! Min älskade Ängel, mamma gick bort för två år sedan. Har varit där precis och lagt blommor och tänt ljus. Det är mycket blandade känslor på denna dagen, jag tänker inte så mycket på just att det hände, klart det kommer upp men det jag mest tänker på är hur jag kände mig den dagen, hur tomt det var. Jag tänkte inte alls den dagen, det sa bara stopp i hjärnan och jag gick som en levande död. Jag kommer ihåg att jag kände en stor sten i magen hela tiden och gråten i halsen, och vad som än hände framöver, så brydde jag mig inte, för jag hade ändå förlorat min mamma, det skulle aldrig gå att jämföra med något. Det var den värsta dagen i mitt liv, och en dag jag kommer minnas i hela mitt liv. Idag när jag tänker på att det är mamma dödsdag så tänker jag även mycket positivt om henne, vad hon gjorde för mig och min bror och hur hon var som person. Man behöver verkligen göra det när en sån här dag inträffar. För det blir en så positiv känsla inombords och man ler istället för att gråta!
För att klara av smärtan så tänker jag alltid - Hon har det bra nu, hon är på en plats där hon inte känner smärta mer, Mamma är lycklig!!    Älskar dig mamma! Vi ses när jag är klar på jorden :)

Idag är det även min Älsklings FÖDELSEDAG! Så detta ska ju givetvis firas med tårta, kakor och besök! GRATTIS MIN ÄLSKLING!

Igår var vi som sagt hos Pappa och Helena. Helena hade ju sitt 50 års kalas! Det var riktigt trevligt och massa godheter på bordet JAM JAM! Kommer bilder snart!

Love you


Saknad, Älskad! Vill bara veta en sak- Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback