Hej hopp..

2009-06-01 @ 18:23:24
Har inte varit så duktig på att uppdatera sen sist. Men har varit så underbart väder och haft mycket att göra. I Fredes efter provet körde jag hem till min pappa för att hälsa på lite. Frostie fick följa med hem och har varit hos oss tills idag. Riktigt mysigt. Sen på fredag kväll så jobbade jag. Lördag jobb 8 - 17 sen var det bio på kvällen med älskling. Såg Knowing. Bra film men jaa, slutet var lite halvglöttig tyckte jag iaf. På söndagen kom älskling med en riktigt härlig idé. Frukost på stranden. Helt underbart var det...Frostie tyckte nog inte det när vi satt still, gillar o röra på sig och det var ju lite för varmt för honom, han är ju världens badkruka med. Hahaha. Men vi var snälla och la oss så att han kunde vara under skugga. Sen blev det kyrkogården för att lägga blommor till mamma och tända ljus, var ju Mors dag <3  , hem för att städa lite, ut på ännu en stor promenad och sen kom Mikaels föräldrar. Vi skulle egentligen ut och äta kinamat men vi överasskade dem med middag hemma och härligt god efterrätt :) Sen blev det ner till bogarts för att köpa lite gotte till två bra filmer. Såg UNBORN, riktigt äcklig film haha...usch..sen såg vi 44 minutes. Mycket bra. Rekomenderar dem verkligen.
Idag var jag och Frobbe ute på min powerwalksrunda. Riktigt härligt. Sen blev det parken med Sabbi för att sola. Nu ser jag ut som en kräfta i ansiktet haha och det bränner. Sen blev det stranden med älskling för en lång promenad. Man får ju njuta av vädret medan det är fint och man är ledig :) Imorgon bitti ska jag och Sabbi bege oss till köpenhamn för en galen dag :)


Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami...

:)

Kommentarer

Postat av: Marcinek

sluta posa på alla bilder!

2009-06-02 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback