Det var härligt.

2009-06-03 @ 12:40:39
Igår var jag och Sabbioufki i Köpenhamn för att bli barn på nytt, och guess what det blev vi med. Vi åkte ALLT (förutom de jättesmå karusellerna) hahaha Roligast var när Vi skulle åka det här planet.. Man åker som i en loop och så kan man själv styra och om man vill svänga och sånt i luften, kan säga att vi hängde upp och ner ett antal gånger haha..sen kunde man sätta på turbon så att planet snurrade 100km/h och det GICK FORT... Haha man satt fyra i planet, det var jag och sabbe och ett par. De hade första kontrollen och vi den andra.. innan vi gick på så gick de på tivolit igenom kontrollen med oss...så satte vi oss på det stället där andra kontrollen var, tänkte ja då behöver inte vi oroa oss för att styra och så, det gjorde paret. Haha Sabbe skrek precis som om någon flådde henne hahaha...jag var ju helt klart tvungen att kolla hela tiden och jag säger bara, det är den coolaste men vildaste attraktionen jag NÅGONSIN åkt (anteckna då att jag åker ALLT) När det hade gått halva tiden så var vi högst upp och upp å ner. Helst plötsligt hör man det paret - Det är er tur att styra... Haha jag fick panik och skrek efter Sabbe... SABBE STYRR!!! Hon bara satt och skrek så jag fick ju ta tag i kontrollen och börja styra...Haha satt och snurrade kontrollen hela tiden så vi åkte upp och ner, på sidan och hit o dit... NI MÅSTE ÅKA DEN OM NI ÅKER TILL KÖPENHAMNS TIVOLI!!!! Den ser jävligt äcklig ut men det är ett måste haha...
Hade en underbar dag iaf...älskar tivoli, doften av popcorn och glass, alla små mysiga stånd o så...LOVE IT..

Jag på tivolit.


Underbart fin byggnad inne på tivolit!


Sabbibabbi och Jag :)


Sen gick vi förbi en snorunge som heter Mohammed Ali, och alla fjortisar
skrek längst fram. HAHAHHA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback