Det var dajligt!

2009-06-30 @ 20:10:12
Precis kommit hem efter en underbar joggingrunda med älskling! Det gick verkligen riktigt bra för oss båda! Haha helt chockade! :) Idag träffade jag Mikaels mamma på Familia vid tio sen gick vi där i drygt 4 timmar Haha kvinnor vi kan ;)
Köpte mig en riktigt fin klänning och även en svart kajal. Efteråt blev vi sugna på glass!
Efteråt körde jag raka vägen hem för att möta upp min oufki för att bättra på brännan i parken. Riktigt skönt. är man kom hem stod maten på bordet av min man som jobbat hela dagen, visst är han underbar hehe! Middan slank her mycket fort för att sedan bege oss till råå strand och ligga i solen och mysa! :)
Varit en underbar dag måste jag säga :) man får ta vara på de dagar man är ledig!

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Love you mami...


Bild på mig innan Familia, jag är dock inte så blek, blixten :)


Tänkte köpa denna skönhet, men får bli nästa månad, riktigt fin

Kommentarer

Postat av: Marcin

EGO BILDER!!! EGO!

2009-07-02 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback