Vilodag?

2009-07-19 @ 14:07:09
Idag är det söndag vilket innetbär vila, men inte för oss hehe. Var uppe kvart över åtta...vi kan alltså inte sova längre nu mera. men faktiskt rätt skönt, gick och köpte färska bullar med Frobbi, fixade till oss och sen blev det Maxi! När vi kom hem var klockan bara halv tolv, blev storstädning i hela lägenheten, skönt att det är gjort nu. Sitter och vilar oss lite nu och snart ska jag gå och träna, Mikael är vill inte som vanligt ahaha...blivit lat. Ikväll blir det Tacos och massa andra godheter samt filmer :) Har alltid fettisdagen på söndagar :) Älskar dom och längtar alltid tills söndagarna när det är måndag igen haha.  Gottegris är jag.  Igår jobbade jag sen åkte vi till elgiganten för att spana in varsin ny telefon, efteråt var vi Hos Mikaels föräldrar och åt gott och hade trevligt. När vi kom Hem skulle jag ge Da vinci koden en chans till eftersom jag inte gillade den sist, men poff och jag somnade haha.


Ha en trevlig Söndag!



Drömmer mig bort till Thailand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback