Thank God It´s Friday!

2009-07-31 @ 11:32:45

Helgen berstår som sagt av jobb, så lär inte ha någon tid att skriva här. Idag ska jag lämna tillbaka lite kläder jag har beställt och hämta ut nytt paket :) Älskar att få paket! Spännande :) Jag och Älskling ska ha sån myskväll idag med massa gott och filmer. Får ta det idag eftersom det inte finns tid till sånt nu i helgen.
Ställde mig på vågen idag och har gått ner nästan tre kilo, är så stolt, ser det i spegeln med. Men som jag sa till Mikael idag, så kommer jag väl gå upp allt idag när jag ska äta lite chips och godis haha! Nää men nu ska jag fan hålla i denna vikten. Har ju inte fått träna på en vecka nu. Men på måndag ska jag börja igen. MÅÅÅÅSTE...blir galen annars, dels för att jag är så besatt av min vikt och så och dels för att jag känner mig som en människa efteråt. Måste få springa av mig och träna av mig annars så känns min kropp så rastlös under resten av dagen.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!

Pitbull - I know you want meÄlskar denna låten...har varit en av favoriterna i några månader nu!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html



Var gärna med =)

2009-07-31 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback