TANDVÄRK!!

2009-07-21 @ 19:09:54
Herregud vad ont jag har där mina visdomständerna växer + halsen och hunvudet för det strålar dit. Varför måste dom växa vid en sådan sen ålder för ?
Har legat på soffan idag och tyckt synd om mig och Frobbe, han är också dålig...problem med magen och kräker. Stackaren. Tur jag var ledig idag! I morse fixade jag mina naglar! Så skönt att ha tillbaka det franska osv. Känner mig hel igen :)
Gjorde dom på Frisyrmakarna. Trevlig tjej.
 Nu ska jag och älskling kolla på Änglar och Demoner...Får väll offra mig haha!
Har även varit i den nyöppnade polska affären i stan med baby och hans föräldrar som kom hit innan! Hittade en hel del smarrigheter.  Jammie!

Nej Film och Mys!


Dekorationen på mina naglar. Har på tummen och ringfingret!


Min älskade Frobbi!!! Stackaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback