Solarium - trött!

2009-07-22 @ 20:34:31

Har precis kommit hem, jobbade till ett idag sen blev det träning, fast jag har så jävla ont i benen fortfarande. Men men...är man beroende så är man. Efter det åkte jag och älskling hem till hans päron för att käka middag och sedan sola i bjuv, solade 25 min och nu när man är hemma känner man sig helt trött, ni vet som när man har legat på stranden en hel dag i solen och bara stekts! Ögonen vill bara stängas. Skulle köpa drickan idag tills på Fredag, för då SMÄLLER det... Party Party! Förfesta här sen blir det La Stada, längesen jag festade nu...sist var examen i början på Maj.
Men iaf, skulle köpa dricka på Väla, trodde dom stängde 8 där med.. MEN NEJ, kl 7 och Sanny kom hem utan dricka :( Och har ingen tid nu tills fredag då jag jobbar...haha men det LÖÖÖÖSER SIIIG alltid :) Man har ju en söt pojkvän som ställer upp i sådana här kriser ;)

Nej nu ska vi kolla på några avsnitt av Hell´s Kitchen sen blir det bingen.



Kommentarer

Postat av: Broder

gått 5 dagar nu! Update!!

2009-07-27 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback