Skanky - day

2009-07-11 @ 17:30:13
Haha ja idag har jag umgåtts lite med Skanky! Hon kom och hämtade mig i sin härliga Audi TT cabbe sen körde vi ut på Väla och åt bakad potatis och kycklingsallad och snackade massa skiiiiiiit :) Riktigt trevligt. Sedan åkte vi ut till hamnen och satt där en stund, haha så booring i Helsingborg när det är sånt här väder.

Igår åt vi som sagt riktigt god middag, efteråt så kollade vi på Watchmen. Riktigt knasig film! En blå man som springer runder och flashar sin kuk? Hahahaha ajaa....har man sett den iaf.  
Snart kommer Älskling hem, han har varit på någon festival i Kristianstad med sin familj. Jag jobbade i morse och kunde inte följa med. Pappi är också på väg hit nu, ska lämna Frobbe här som ska spendera två veckor hos oss :) Pappa åker ju imorgon. Lite avis är jag faktiskt. Vill också till Polen, men får hålla mig till December om det blir av! Hoppas :)



Chilimarinerad Fläskfilé inrullad i bacon, kryddade klyftpotatis och Bearnaisesås, stekta champinjoner
och sallad med fetaost! SÅÅ GOTT!! Efteråt svepte vi varsin Bacardi Breezer och åt vattenmelon och galiamelon!


Kommentarer

Postat av: Broder

gått 6 dagar utan en uppdate!!! Dålig blogg detta!

2009-07-17 @ 02:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback