Mat & levande ljus

2009-07-10 @ 14:26:22
Idag ska jag och Älskling göra riktigt god mat tillsammans. Blir Fläskfilé inrullad i bacon och med massa goda champinjoner runt om. Till det ska vi ha någon god sås och kryddade klyftpotatis. Vi ska även öppna en vinflaska och tända levande ljus och för första gången ska vi sitta vid vårt läckra matbord SJÄLVA. Har baar suttit där när gäster har kommit hit. Ser fram emot denna kvällen. Är ledig idag. Sista lediga dagen innan jag ska jobba 14 dagar i rad :(
Idag har jag varit och tränat och solat. Skulle träffat Oufki men vi missuppfattade nog varandra ang tiden. Kanske ses en stund ändå får se. Har en hel del att göra här hemma idag nämligen. Imorgon jobbar jag till 13 sen ska jag och Emely ut och fika på stan!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback