Jai Ho!!

2009-07-03 @ 08:10:01

Gick upp för en kvart sen. Ska äta något litet nu sen ner och träna. Idag blir det stranden med Emely! Ska bli så mysigt! Och Sabbioufki ska göra sitt hår idag! Ska bli så spännande o se hur det kommer se ut på henne :) Blir säkert supersnyggt! Igår jobbade jag från 10.15 - 21.15, riktigt mycket folk. Idag är jag ledig. Såå skönt. Fixade praktiki till Sabbi igår på mitt jobb :) Slipper hon sitta hemma om dagarna och göra nada.
Ikväll blir det massa gott på bordet. Bla VattenMelon, Ananas och Galia melon!

nej, dax att äta och sen ner för att bränna fett! Till frukosten lyssnar jag på dessa. Riktigt härliga sommarlåtar som är mina favoriter i år.  Lyssna och njut!


The Pussycat Dolls - Jai ho Riktigt härlig SHAKE låt!


K´naan - Wavin´Flag Riktigt härlig sommarlåt. LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback