Grattis Pappa!

2009-07-07 @ 11:56:09
Idag fyller min älskade pappa år!!! GRATTIS!! Älskar dig!
idag begravs Michael Jackson med. Så tråkigt och hemskt. :( Frågade pappa hur det kändes att fylla år idag, och han sa att det var helt okej, (kände sig lite äldre dock ;) ) men även att det var konstigt att fylla år på Michaels bergravningsdag! Pappa gillade/gillar Michael Jackson mycket och diggar hans musik lika mycket som jag :)
I fredes var jag och Emely på stranden. Jag badade för första gången i år :) Haha badkruka jag vet. Men är mest en solmänniska inte badmänniska. benny och Mikael kom också och joinade oss sen. På kvällen möttes vi upp igen och grillade på Gröningen. Riktigt mysigt och RIKTIGT mycket folk. Love it.
Lördagen jobbade jag till två sen firade vi pappa ute i bjuv. God mat och massa skratt. Med andra ord, en mycket trevlig dag. Söndagen var det jobb i 12 timmar och igår jobb i 10,5 timmar. Idag är jag äntligen ledig. Tränat och solat. Så skönt. Ska snart städa här hemma sen förmodligen en snabb tur till Väla med Sabbioufki!

GRATTIS PAPPA!!!



Bilder från fredes:

Söta Emely bättrar på brännan


Mindre bra bild på mig. Bättrar också på brännan


Emely tog sig ett dopp!


Benny och Emely. Grillning på Gröningen. Emely har bilderna på mig och Mikael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback