Färgar håret!

2009-07-17 @ 14:39:45
Just nu sitter jag med färg i håret. Blir svart/brunt. Kommer bli så hett. Hade ju en för jävlig utväxt innan haha :) Inte för att det syntes så mycket men jag störde mig på det. Dessutom är ju mörkt hår snyggast tycker jag :) Har även färgat mina ögonbryn. :) Idag på morgonen blev det träning , handling och solning och nu vid 4 ska jag jobba. Bredvid mig sitter Frobbe (Frobilicious) haha He´s Frobilicious!!!! Brukar jag och Älskling sjunga till honom hahaha. Sött
Händer inte så mycket annars, därför jag inte skriver. Jobbar röven av mig bara. Igår var jag och mina favoriter på stranden och promenerade där. Riktigt skönt. Jag och älskling funderar även på att lägga till en vecka i Thailand så vi är borta 4 veckor istället. SKÖÖÖNT. Men vi är inte säkra än.

Nej dags för duschen och så. Ciaao!

Även Lindsay är het i brunt hår! det är helt klart finast! Längtar tills mitt hår blir så långt med ;)


Kommentarer

Postat av: Broder

haha lindsey, hon är precis som britney, ett psykfall. Inga du ska jämnföra med dig själv sanny!.

2009-07-18 @ 00:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback