Dötrist

2009-07-09 @ 09:10:41

Riktigt jävla trist väder. Hade velat packa min väska och dra mot ett bättre ställe, Sol & BAD!!! Ruttna Sverige erbjuder ju inte mycket av det. Fast har ju varit rätt fint väder innan, men är sommaren redan slut här?
Har precis varit ute och gått min Powerwalk, pallade inte med gymmet idag. Var och tränade på gymmet igår med bror och älskling kl 06.00. Riktigt skönt att ha gjort det så tidigt på dagen. Slipper man tänka på det :) Efter det jobbade jag sen drog jag och Älskling till Väla för att hitta Jeans till honom, vilket vi inte gjorde. Han vill ha ljusa, men finns inte så många snygga just nu, så det är bara att avvakta. Istället köpte jag ett par riktigt snygga brillor inne på MQ. Love them.
Sen blev det storhandling. Tänkte hoppa in i duschen nu, jobb om ungefär en timme.


Här kommer en härlig låt som jag bara Älskar. Ni som har sett Transformers 2 känner igen den. Jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback