Dålig update!

2009-07-28 @ 11:59:14

Ett tag sen jag skrev nu. Är hemma från jobb eftersom jag helt plötsligt blev sjuk i söndags. Såhär dåligt har jag inte mått på ett bra tag ska jag säga er. Inatt var värst, vaknade själv och väckte Mikael när jag helt plötsligt började få hostattack och knappt kunde andas, jag var så varm så jag trodde jag skulle koka över. Tog tempen och då hade jag 39.2
Mikael hämtade hostmedicin och panodil. Låg där helt utmattad och darrade. Trodde fan jag skulle tuppa av. Tog av mig halva täcket iaf för att få ner febern men då frös jag samtidigt, riktigt jobbigt. efter en timme lyckades jag somna och när jag vaknade när älskling skulle upp så var jag helt genomblöt, det riktigt RANN svett från mig på kroppen och ansiktet.
:(  Idag har jag fortfarande feber men den har gått ner lite. Hoppas skiten försvinner snart. Inte kul det här.
I fredes festade jag med Linda och Emely. Vi satt här hemma hos mig och förfestade, mucho trevligt. Sen blev det stan, vid halv tre slutade med att jag stack till Älskling o hans vänner på Harrys, dom hade mer krut i sig än vad mina vänner hade.
På lördagen gick jag och Mikael ner på festivalen och promenerade där lite. Mysigt faktiskt. Åt langos och köpte godisstänger, ni vet sånna långa med olika smaker. Jam Jam.

Nej, dax att ta min dos med Panodiler!


Jag och Emely inne på Hampan i fredes. Linda var POFF, borta
Kommer inte ihåg hur man la över bilderna från riktiga kameran, så får bjuda på dessa sålänge.




Kommentarer

Postat av: Broder

sluta posa!

2009-07-28 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback