Börjar bli bättre

2009-07-30 @ 12:03:25
Hej Hopp!

Har inet så mycket o skriva om efersom jag bara sitter hemma hela tiden för att bli frisk tills lördag då jag ska jobba storhelg. Den vill man ju inte missa ;) Min feber har gått ner (tack och looov för det) och nu är jag bara förkyld. Men det börjar försvinna sakta men säkert. Riktigt härligt. hatar att vara sjuk. Har bara suttit framför tvn, städat lite smått och sånt. Saknar faktiskt att fixa till mig och åka iväg och så. Men snart så får jag göra det med.
Vilket jävla väder. Tur att man inte har semester nu haha, för dagar som dessa är man bara glad att man jobbar. Sabbibabbi åker till Kreta imorgon..LYCKOS säger jag bara, men det var ett tag sen hon var utomlands så det förtjänar hon :) Jag som sparkade henne i rumpan och gick in med henne på en resebyrå och fixade resan. Så nu får du FAN NJUTA FÖR MIG MED OUFKI :)
Jag bara räknar dagarna tills 3:e mars! Drömde faktiskt om Thailand inatt, fast Grekland med? Typ att jag först var i Grekland sen åkte jag bara över med en liten båt och så var jag i Thailand? Haha drömmar är riktigt sjuka ibland.
Suger faktiskt att jag inte åker denna sommaren, jag som alltid åker på sommaren. Fast var ju i prag detta året och ska kanske till Polen i december. Får nöja mig med det :) Blir fler resor nästa år.

Här kommer ett fint ordspråk, stämmer faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback