Thats life.

2009-01-28 @ 11:19:54
Idag mår jag inte bra, gjorde jag inte igår heller... dumma Rahma haha...har smittat miig antagligen. Ajaa...har riktigt ont i min rygg med. Varför ska allt komma på en gång? Pallade inte gå till skolan idag, skulle träffa massa företag och då vill man vara pigg om man ska göra det och jag kände mig en aning nere imorse. Ska iaf möta Oufki love (som jag saknar så mycket) kl 12 sen ska vi gå och mysa på stan och fika. Sen blir det träning och solning.
I helgen blir det antagligen lite dricka..känns som det var hundra år sedan man drack haha. Och jag hoppas på en vinkväll i helgen med Emelie, precis som vi pratat om :) Mysigt. Blir antagligen att jag ringer upp fjällorna så vi eventuellt festar lite här innan :) Eller bara du och jag :)
Nä nu får jag ta och fixa till mig så jag och Oufki kan myyysa :)

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi...

You are everything!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback