Skolan!

2009-01-27 @ 10:17:00
Jag och Anna och Dajana sitter och snackar om pinsamma bloggare haha,... Aja..sitter i skolan och har tråkigt. Sitter och kollar lite H&M kläder och svarar på lite mail. Slutar tolv idag så det är skönt. Vaknade helt död idag...Rahma har säkert smittat mig nu för jag känner mig helt kass. Blöööö....
Jag och Älskling har något på gång...wiihoo.. säger vad det är när allt är bestämt. Vissa av mina kära vänner vet redan vad det är. :)
Helgen var bra och mysig! Jag har tappat kontrollen när det gäller vikten och jag mår piss av det.. men det ska bli ändringar på det ska ni se. Jaaadåå.
Nu ska jag snart in på lektionen igen så ha det så bra allihop.

Kärlek till Familj,Vänner & Mikael <3
Älskar dig mamma..

Kommentarer

Postat av: N.Tinkerbell

nu ljuger du, jag hörde att ni gick med flowen och stack halv elva ;) höhöh

2009-01-29 @ 15:33:05
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback