Rottweiler

2009-01-08 @ 13:00:25
Jag längtar tills den dagen jag bestämmer mig för att NU passar det att köpa en stor hund. Jag har haft många hundar innan när jag var mindre och det slutade med att jag inte la så mycket tid på hundarna. Det handlade mest om att hundarna var gulliga och man förstod lixom inte bättre, att dem verkligen krävde massa tid. Nu inser man verkligen vad det innebär att ha hund och vad som gäller. När jag har hus så har jag bestämt mig för att köpa en Rottweiler för jag älskar den rasen. Dom är så stora och kraftiga, och det bästa är att dom vaktar, vilket får mig som människa att känna mig väldigt trygg samtidigt som man har en bästa vän springandes i huset.
Många är rädda för stora hundar, vilket jag tycker är väldigt irriterande eftersom det helt och hållet beror på vem hussen är och hur han uppfostrar sin hund. Folk som tror att man uppfostrar en hund genom att slå den och dra i skinnet osv är bara boven i allt.!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback