Party

2009-01-30 @ 15:34:06
Idag ska det partajas :) Både jag och Emelie har laddat upp med vin och cider. Så först blir det lite dricka här sen kanske iväg på en annan liten förfest sen blir det utgång...ingen stor sådan utan ni vet en sådan då man bara besöker tex utposten och hampan ;) ! Får se om Sabbi också hänger på. Hade ju varit riktigt trevligt. Har haft möte med min lärare idag, samt tränat. Snart kommer en tjej från danmark som ska kolla på min lägenhet :)
Köpte mig lite kläder när jag shoppade med Oufki för någon dag sen. En lång skjortklänning (man kan även stoppa in den under jeansen, en annan vanlig skjorta med lite volanger framtill (älskar skjortor, riktigt fint) Plus en lång tubklänning med stort skärp i mitten. Tog en bild på den men har kabeln hos Mikael så jag kan inte visa, visar imorgon eller något.

Snart öppnar vi vinet :) Adios!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi



Kommentarer

Postat av: Emmy

partyparty! :) snart komemr jag, ska nog smygdricka ett halvt glas vin medans jag gör mig i ordning :P

2009-01-30 @ 16:40:31

Postat av: DajanaDajanaDajanaDajana

HAHA yeeeee allt för att morty ska bli glad, asshååååååååle äre han! Pallar inte Christian, lekte sån Very Viktig hela dagen.. VIlle kräka på honom!!

2009-01-31 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback