Nytt år, nya tag

2009-01-06 @ 10:55:54
Hej allihop! Kom hem från prag lördags kväll. Måste bara säga att guuuud vad underbart det var. Älskar den staden. Vissa slott liknar sagoslott. Nyår var mysig för oss. Vi åt på en jättemysig restaurang. Den låg under marken och hade jättetrevlig belysning och piano som spelade live. Tio i tolv promenixade vi bort mot Karlsbron som redan var fylld med massa galna människor. riktigt härlig stämning och raketerna var riktigt härliga :) Det6 har verkligen varit en bra resa och jag hoppas på fler såna resor!

Tyvärr så blev jag sjuk när vi skulle åka hem, vilket jag inte brydde mig så mycket om eftersom vi ändå skulle hem ju :) Så nu sitter jag helt förkyld hemma hos min älskade pappa och blir ompysslad med vitaminer, alvedon osv.

Eftersom det är nytt år, så innebär det nya tag för mig. Jag rökade min sista cigg på bron och kan meddela att jag nu är RÖKFRI. Så härligt är det. Ingen illaluktande rök i håret osv. jag har även bestämt mig för att vara nyttig detta året och skaffa mig ett bra jobb efter min utbildning som slutar i år. Det är helt sjukt. JAG SLUTAR SNART. Det har verkligen gått så fort i skolan. det känns så skönt att sluta på tt sätt..för då kan man börja leva det liv man har längtat efter...inget studentliv längre. Ta steg framåt i livet inte stå och stampa på samma plats bara för att man inte har kunnat gå fram. Vill ha ett bra jobb, flytta till något större och börja leva ordentligt. :) Im READY! :)

Sabbeoufki har äntligen flyttat nära mig nu, så nu lär vi träffas mycket mer hjärtat :) Saknar dig verkligen! Våra sjuka skämt och vårt eviga skratt haha!! Kommer snart och hälsar på dig snuttis!
Och snart flyttar Mysan också nära mig....myspys gumman :)

Jag hoppas detta året blir bättre än 2007 och 2008. jag känner att jag har fått nya krafter när det gller skolan. Var ju så skoltrött innan lovet. Känner att nu dom sista månaderna är jag redo att ge allt jag har. 2008 hade inte bara sina negativa sidor. Var ju trots allt på Rhodos där jag njöt fullt ut :) Sen träffade jag min kärlek som jag aldrig vill släppa! :) Helt underbar person som ger mig glädje och lycka. Älskar dig!

Har hundra1 saker att göra känns det som. Men ni får alla ha en underbar dag!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar och saknar dig mamma!


Jag på hotellet i prag


Jag och Älskling på nyårsafton på restaurangen!


Jag på tolvslaget på bron med min sista cigg....


Det finns bara en sak o säga.. UNDERBART! ser ut som ett sagoslott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback