I´m fit

2009-01-08 @ 12:48:28
for training :) Gud så skönt det ska bliii! Jag har gått upp ett ex antal kilon som jag inte tänker nämna här haha. Men tyvärr så föll jag för godiset ännu en gång och det plågar mig totalt. Så nu börjar träningen igen. Har fortfarande snuva och så. men det får jag ta. Behöver ju inte träna så jättehårt.  Igår tvättade jag, och jag säger bara GUUUD så mycket tvätt jag hade. Blev helt lycklig när jag kom upp med sista tvätten och bara pustade ut. Älskling hade givetvis lagat mat, lovely :)
Städade även lite igår och idag ska jag städa ÄNNU mer :) Ska kanske hem till Oufki efter träningen och kolla hennes nya lägenhet. Har föressten fått en ny granne bredvid mig. Han som bodde här innan var ju aldrig hemma? Kanske en riktig buse, vem vet? Haha. Nä men har fått en ung kille brevid mig. Någon som kanske tar hand om lägenheten mer?

Nä nu ska jag städa vidare.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mamma



Jag ska fortsätta sträva efter min målvikt som är 58 kilo.




Hur fin är inte denna outfiten då? Från Stylebystars


Klänning från Vila! Ge mig SOMMAR :) söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback