Grattis Bror!

2009-01-16 @ 10:03:30
Idag är det ingen vanlig dag det är brossans 24 års dag :)))) wihoo! Haha gud vad tiden går fort.

Nu ska jag ner i tvätten.. Älskling har precis stuckit nästan. skulle på arbetsintervju! Lycka till baby!
Tvättade igår men hann inte med lakan o så.  Sen ska jag städa lite, Iväg till mamam och ta bort julpyntet och säga hej, sola sen väla med baby sen hem till brossan och säga grattis och ge honom en kram.
Jobb imorgon, heeela helgen dessutom hehe. 3 långa dagar i skolan är avklarade. Spännande ämne men lite för kort tid på sig.!

Ha det så bra allihop.!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mamma, Du fanns där, i drömmarna! Saknaden är stor...Jag vill ha dig här hos mig. Jag vill krama om dig. Gud vad glad jag hade blivit, bara EN kram!


Älskade Bror! GRATTTTTIIIS! Haha posa lite till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback