Boy, what a day ;)

2009-01-23 @ 16:26:59
Idag vaknade jag och Älskling tidigt och begav oss till träningen. Jätteskönt att träna på morgonen faktiskt. Se var det hem och betala räkningar, duscha sen skulle jag iväg till Marina Plaza för att prata om Praktik. Hade bokat tid med en tjej där :) Hoppas verkligen jag får praktik där. Egentligen skulle Oufki följa med till väla men hon hade bokat tid med sin syrra för ngt pass och jag visste inte hur lång tid det skulle ta på väla så jag bestämde mig för att dra hem till henne istället (hennes pojkväns lägenhet) och snacka lite :) Blev helt livrädd för hennes ena katt Hugo. Haha han e ju helt tossig, Skönt att träffa dig oufki, snart fika och mys :) har varit och kollat synen inför linser o så, typiskt att dom inte hade min styrka inne, så får linserna på onsdag nästa vecka och det ska bli sååå skönt. Idag ska jag och baby laga thaimat och mysa i soffan med film och gotte. Imorgon ska jag jobba sen är det raka vägen hem till pappa och Helena för lite middag :) På kvällen ska vi hem till brossan och leka med honom och på söndag är det träning och middag hos babys föräldrar.

Har sån god lust att dricka lite vin, blir lite sånt idag till maten men vill helst ta det med mina fjällor. Sån riktig kväll. Alisa, Anna, Sabbe och Emelie. Får höra runder med dom.

Fikade med Emelie igår, mysigt och trevligt att få prata ut lite. Vi bara babblade på och klockan rann iväg. Men vi bestämde oss för en liten vinkväll någon dag snart...behöver komma utbåda två :)

Jag vet vilka som är mina vänner, och er, ÄLSKAR jag!

Kärlek till Familj,Vänner och Mikael <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback