Underbart!

2009-02-12 @ 14:15:01
Idag har jag städat lite mer här hemma..röjt bland massa kläder... WIII ahaha...usch känns tomt nu i garderoberna men det är bara bra..får jag plats med massa nytt...onödigt att låta massa kläder man inte använder ligga och ta all plats liksom. Har precis kommit hem, älskling tog ledigt från arbetet för att vi skulle fixa lite saker. Ni får nog reda på hemligheten imorgon :) Igår satt jag i nästa två timmar hos optikern och skulle bevisa att jag kunde stoppa in samt ta ut linserna innan jag fick ta hem dom. Fan vilken plåga alltså haha..Mitt högra öga är helt förstört. Envis som jag e så fick jag båda in och ut dom, MEN, Mina älskade ögonfransar lossnade för jag skulle dra upp dom hela tiden för att jag blinkar. Så idag ska jag ner och ta av resten. Ska bli skönt på ett sätt faktiskt..så man kan duscha ordentligt med ansiktet och lite sånt :) Ska låta mina ögon vila lite från dom, men självklart ska jag sätta på nya så småningom.
Varit ledig från skolan idag med..men imorgon är det dax igen. Känner att vi måset lägga på ett kål med våra saker. Vi har bara 5 lektioner kvar... WIHOO.. Haha sen är det praktik sen slutar vi. Gud vad dessa två år har sprungit iväg..verkligen.

Tänk och få vara på en strand, långt härifrån, vit sandstrand, vattnet är så blått det kan bli, palmer, barer, en drink i handen, massa sol, och så denna mixen. ( Mixen börjar med min och älsklings låt :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback