Stress

2009-02-20 @ 16:12:14

Usch känner att man börjar stresas ihjäl sig under dagarna. Vi ska vara färdiga med Entreprenörskaps - uppgiften på onsdag och det börjar dra ihop sig. Sen är det mycket annat som ska göras denna helgen. Känns som man får springa i ilfart för att hinna med allt. Idag var jag i skolan och arbetade med Uppgiften. Sen stack jag och tränade och har varit hos optikern nu och fått mer linsvätska och så. Väntar på att två st ska komma hit och kolla på min tv jag har i sovrummet som ska säljas. Väntar även på min Bobi som slutar jobba snart. Sen ska vi iväg och fixa lite sen hem och äta goood hamburgartallrik och mysa framför en bra film :) Imorgon blir det jobb,träning och sen bjuda Brossan och Jennie på middag och därefter bowla :) Ska bli mysigt och roligt. På söndag ska vi äta hemma hos älsklingens föräldrar, trevligt :)
Igår var jag på väla en runda med Oufki...haha köpte oss två sköna kuddar.

Ha en trevlig helg allihop.

Kärlek till Familj, Vänner & Mikael <3
Love you mammi....




Älskar dessa skorna från nelly.com


Kommentarer

Postat av: DAJANA

är ni färdiga? :|

2009-02-21 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback