Solen skiner

2009-02-09 @ 10:46:11
Idag är det underbart fint väder och jag är ledig från skolan ;). Igår var jag och älskling hemma hos pappa och åt en härligt god middag. Sen blev det myspyskväll för oss framför tvn med massa gottis och rolig film.
Igår fick jag sötaste nallen av älskling. En vit nalle med ett hjärta i famnen, älsklings hjärta som han säger :) Den har fått namnet Mischo som betyder björn på polska. Så sööt...har en otroligt underbar pojkvän. Inte nog med det, så fick jag ett hjärta med Lindt (lindor) choklad som jag ÄLSKAR ( Martin du vet dom som kn***ar i munnen? haha) . Så underbart. Älskar dig baby! Det betyder mycket.
Idag ska jag fika med Emelie och kanske träffa mitt oufki en liten sväng. Sen blir det träning. Idag har mitt nyttiga liv börjat igen...ska ner alla dom kilona jag har gått upp hhaha...och det känns faktiskt helt underbart. Speciellt när man börjar på den här soliga dagen. Näää, dax att röja lite här hemma.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar mig mammi


Bild när jag och Emelie fikade i fredes på Café Alexandra. Haha




SÅ GODA! Tack Mikael :)


Min mischo jag fick av älskling! Älskar er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback