Skolan

2009-02-05 @ 13:30:00

Sitter i skolan nu och ugglar med sjuka Anna. Hon blev så grymt sugen på semla så vi promenerade bort till Coop, och jag säger bara...VILKET ÄVENTYR hahaha. Vi bröt nästan benen sisådär 25 gånger och jag bara väntade på att stuka min fot som redan är halvt stukad haha. Anna lyssnade dock inte på att jag inte vill äta sånt mer och köpte 2 semlor. Så ja, det var bara att trycka ner den ! Nu sitter vi och väntar på att klockan ska slå halv tre så vi kan bege oss mot väla eftersom jag ska få mina linser idag. WIHOO äntligen. kommer dock sitta där och plåga mina ögon fullt ut. haha.
Idag blir det träning. Ska bli såå skönt.  Känns som det var år sen jag tränade. Imorgon är det ingen skola och jag säger bara .... HELLL YEAAAH ahaha...

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mammi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback