School / flyttning

2009-02-25 @ 12:47:21
Är i skolan nu. Har varit här sen 09.00. Idag skulle vi lämna in vårt arbete, vilket är gjort nu. SÅ SKÖNT. Sista arbetet i denna utbildningen. Riktigt skönt! Väntar på att lektionen kl 13.00 ska börja, då ska vi redovisa en sak till.

För övrigt går flytten sådär, känner att jag har panik nu eftersom allt är huller om buller i min lägenhet. Hatar att packa. Det är skönt att rensa och så, men att känna press över det hela är verkligen inte kul. Vi flyttar på lördag kl 12. Det viktigaste är att tömma Mikaels lägenhet först eftersom han vi ska flytta in hos sticker från sin lägenhet kl 12. Min hyresgäst ska flytta in på måndagen så jag har hela söndagen på mig att städa. Tänkte ändå ta allt mitt på lördag så fort som möjligt så att jag slipper städa på söndagen då jag vill vara i vår nya lägenhet och packa upp och så :) Vi har ju köpte ett riktigt fint ekbord på Ekeby möbelaffär. Båda två är helt crazy i det och vill bara montera det så fort vi flyttar in :)  Imorgon ska jag fika med Emely. Ska bli oerhört mysigt. Lär nog inte skriva något nu förän nästa vecka eftersom jag har fullt upp. Men ni får ha det så jättebra allihop.


Kärlek till Familj, Vänner och min Mikael <3
Älskar dig mamma, saknaden går inte att beskriva med ord.




Här ser ni vårt fina bord :) Det är det som heter Kullen/Dallas längst ner :) Riktigt fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback