Riktigt ruggigt väder..

2009-02-06 @ 12:16:27
JEZUUUSS haha riktigt ruggigt om jag får säga mitt. Det gick inte så bra med linserna igår så jag fick inte ta hem dom. Optikern fick sätta i linserna på mig...gud vad obehagligt det var i början. Därefter började ögonen vänja sig vid dom och jag såg helt perfekt UTAN glasögon. Helt underbart Tack till han/hon som kom på linsen :) Men sen kom det andra problemet...TA UT DOM...mina ögon ville bara blinka hela tiden så jag gav upp, kände riktigt hur jag led och hur dum jag såg ut när jag satt där och svor och blinkade hela tiden haha. Fick iaf ny tid på onsdag så då jävlar ska dom både in och ut :) För jag ska ha hem mina linser då. Innan dess promenixade jag och Anna på Väla och shoppade lite :) Alltid kul!
Idag ska jag fika med underbara Emelie och fixa till mina blommor på nageln som har gått av :S Alltid problem med dom. Längtar tills jag ska göra om dom igen hos JESSIE. Bäst där.
Ikväll blir det massa mys med min älskade Mikael som jobbar just nu och som jag saknar otroligt mycket. Imorgon jobbar jag cp skiftet haha. Men men, sånt jag får ta!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mammi



Köpte mig ett tufft linne på Gina, med svarta paljetter lite här och där.. Ursnygg till ett par jeans.
Köpte även hotpants ;)



Igår ute på vårt äventyr i snön haha




Denna tvingade Anna i mig haha sötis! Vi är ett bra mat-team gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback