Otursdagen...

2009-02-13 @ 09:59:05
Idag är det Fredagen den 13:e och idag är väl den dagen man ska känna sig lite skraj? Som tur e så har det aldrig hänt mig något hemskt på just denna dagen. Samtidigt tycker jag att när det väl händer något hemskt på vilken dag som helst, så är det lika otäckt. Det är aldrig roligt att vara med om något hemskt eller otäckt! Denna dagen förknippar jag med Filmerna med Jason som också heter Fredagen den 13:e. Idag går den på bio, är duktigt sugen på att se den. Men den är säkert klippt och då är det inte kul. Självklart ska man se den oklippt. Jag och brossan har alltid varit Jason - älskare och som små kollade vi alltid på alla filmer tillsammans och tyckte han var jättecool, så därför tänker jag se den med honom, för det känns bäst. Ikväll blir det god mat samt lite snacks till en bra film. Imorgon är det alla hjärtans dag, haha liiite crazy att det är en riktigt kuslig dag idag, och imorgon så JIPPI då ska alla älska varandra för då är det alla hjärtans dag! Hahaha.. :) Givetvis så är detta min stora jobbarhelg. Men eftersom jag och älskling ska upp till Kristianstad och fira alla hjärtans dag där så ska jag sluta tidigare imorgon. När vi väl är uppe i K -stad ska vi hämta Mikaels bror och hans tjejkompis senblir det mat på grekisk restaurang, det låter väll romantiskt? :) För senare lär det inte bli romantiskt haha..för då ska vi kolla på thaiboxning.... WIIII... Hahaha.. Nä ska bli intressant..gillar ju sånt egentligen då jag är lite pojkflickig när det gäller sporter haha. Vi kommer ha det underbart baby! Så länge jag är med dig så är jag lycklig och dagen kommer bli lyckad.

Ska iväg och sola sen till väla och shoppa lite, Oufki är du sugen? :) Jag vet att du är det :)
Jag önskar er alla en TUR - dag idag och en kärleksfull Alla hjärtans dag med dem ni älskar :)

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi love you, ett stort hjärta till dig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback