Onsdag

2009-02-18 @ 12:41:13
Tiden går så fort. Dagarna bara springer iväg. 3 lektioner kvar i skolan. Helt sjukt. Sen är det Marina plaza i 8 veckor. Sen adjö skolan, sjukt alltså. Lite pirrigt men samtidigt skönt. Vill ju kunna börja jobba igen. var i skolan idag och redovisade vår processkarta som jag, Anna och Rahma satt med igår. Sen när man kom hem till älskling hade han tänt levande ljus i hela lägenheten och stod och lagade mat till oss. Är han inte underbar? :) Idag ska jag faktiskt börja packa. Aldrig kul men det måste göras, och så länge jag vet att jag ska flytta ihop med min älskling så vill jag bara packa ner allt fort fort :)

Glömde visa er hur mitt halsband från älskling ser ut som jag fick på alla hjärtans dag.

Såhär såg asken ut. Gjord av porslin!


Så fint :) Älskar verkligen det :)


Igår var jag nere och klippte mig, var så trött på mitt hår..rätt slitet med. Så det blev snelugg plus att jag klippte upp liet till och topparna såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback